budak baik...jangan gaduh!!

hati punya ayat

By skema jagung on Thursday, February 25, 2010

Filed Under:

gua dah abis exam...gua dah smapai rumah..apelagi yg di impikan oleh seorang remaja yang baru selesai habis exam selama 4 hari berturut2??tentulah kedamaian seperti di rumah..korang nak g sungai kencing ke,sungai kinabatangan ke..aku x kesah..korang nak g genting ke,texas ke,carlifonia ke..aku x heran..no place like home...sangat2 indah..bestnya duk umah...macam makan nasi putih yg lembik2 ngan kuah kurma ayam+ubi kentang yg besar2..PEHHH..gile best..klau ad papadum lg gempak..gile ah..

walaupun ni hari kedua aku berada di rumah,tp ketenangan mcm dah 1 mggu duk umah.x mcm kt ostel..serabut.xde ketenangan.mane nak tenang.tengah2 org azan pun boleh lak ad makhluk men gitar.klau main mcm slash gitaris gun n roses tu xpe gak.hishh.serabut.lemas.ngan asap2 mengandungi sulfur dan beracid.sangat2 rimas.langsung x sama mcm kt rumah.tenang.pasang lagu baru volume 40 dah boleh dgr 1 bilik.gile best.ni la yg diimpikan oleh seorang remaja belasan tahun.KETENAGAN DAN KEDAMAIAN.klau tambah kebebasan sket lg best.tp bebas sangat pn bosan gak.kesimpulannya..i love the way i live my life.so damn much.

rumah aku kt kampung.dah nama pn kampung baru.klau kt bandar namanya bandar baru la plak kn?kt kampung ni tenang.cuma petang la bising sket bunyi motor budak2 yg masih khayal nk jd mat rempit durjana padahal mat rempit la org paling smart kt kampung ni.gile r idol korang.mcm lembu.bising.memekak.xde ciri2 manusia langsung.berbalik pada cerita kampung aku.suasana aman damai.udara nyaman.walaupun x jauh sangat dari kilang proses kimia berbahaya yg korang duk isi dlm tank motor@kreta korang tu..petrol la.mau ckp gak ka??pagi2 bangun redup lindung bayang bukit blakang umah aku.petang pun redup sebab petang mmg redup pun kn.kn??susana aman damai..petang2 lepak kt depan umah mkn kek ngan teh.best gile...kalau cmni dah nikmat kt dunia,gile lg best nikmat kt akhirat...pehh..semoga la kita ek?

berikut ialah target aku untuk cuti ni..

-kurangkan menipu.banyak sangat dah menipu neh.
-kempiskan perut.ad org cakap buncet so not cool.
-kurangkan mengambil benda2 yg membahayakan kesihatan.
-bnyakkan bersenam.
-aku nak tanam pokok bunga bnyak2 kt umah.biar wangi sket rumah aku.
-berjimat dan bercermat.
-sentiasa melakukan benda2 yg baik
-sentiasa mendoakan org yg aku syg sentiasa baik2 sahaja..u know..bila ad yg dekat,ad yg jauh.so,doakan je semoga semua baik2..

0 orang nak kena siku for this post

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG