budak baik...jangan gaduh!!

kasih sayang dan duit poket

By skema jagung on Friday, April 29, 2011

Filed Under:


gua kadang-kadang sensitif dengan benda kasih sayang ni..tapi disebabkan gua jenis sukakan duit poket,gua tak segan dah nak share menda ni..tak perlu tunggu traffic naik ke ape..yang perlu ialah kesabaran..hmmm



1st)tekan ni dan masuk laman web ni..







2nd)klick icon heartbeat mcm dlm bujuran



3rd)tekan'create account'..simple je..isi semua tempat kosong




4th)yang ni tak perlu ckp.baca sendiri.








5th)then tekan butang
Join HB!Affiliate mcm dlm kotak merah tu..






6th)pastu tekan 'online application' link.jangan buat tak tahu bila kena isi
maklumat peribadi.



(maklumat peribadi)



7th)pilih cara pembayaran duit saku korang dan bersetuju dengan syarat tersebut =)





tekan get a code tu...




pastu copy di tempat sepatutnya..hmm...





bila nak cek berapa dah duit poket, boleh Klik My HB!Affiliate pastu tengok kat report..

dapat rm0.40 per click





yang ni koleksi duit poket member gua lepas 4 hari buat...cepat gile...menda ni pun memang mendapat sambutan hangat...apekate klau korang try plak?

*ecececeee..berlagak suci...











2 orang nak kena siku for this post

pehh...template baru..haha

Posted on April 29, 2011 at 5:13 PM  

pehh..gua x power cam lu...

Posted on April 29, 2011 at 8:14 PM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG