budak baik...jangan gaduh!!

mari berehat

By skema jagung on Saturday, April 30, 2011

Filed Under:

ade orang kate, tulisan dari blog lelaki yang tak ade feeling-feeling ngan makwe lebih ganas,rebel,raw punk,bebas dan kejam.

pendek kate,memang tulisan paling jahat.paling kejam.paling telus dan paling lurus.makwe semua benci bila baca.die punya tulisan jahat sampai mak bapak taknak ngaku anak,guru besar nak buang dari sekolah,ketua kg tak ngaku anak buah, ahli politik takut kena pangkah, polis cari malam-malam...

pehh..hebat tu..penangan takde makwe terhadap penulisan blog.








****





shit gua dah ade makwe.mcm mane makwe gua suka kat gua?die x baca blog gua ke?
abis la air muka gua jatuh depan kutu scene local pasni.





***





gua ingat nak berehat daripada scene ni...ambik-ambik angin dulu..



eh?


gila ke ape rehat dari menjadi rokes?gua nak rehat dari jadi pakwe orang!

4 orang nak kena siku for this post

jangan mang...kan pergi tak kembali2 nt hahaha

Posted on April 30, 2011 at 5:34 PM  

bior..janji rock..

Posted on April 30, 2011 at 6:42 PM  
Anonymous

rock itu wajib..

Posted on April 30, 2011 at 8:06 PM  

kuantan youth fest 7 mei nak gerak x paw ^^

Posted on April 30, 2011 at 8:37 PM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG