budak baik...jangan gaduh!!

payah nak cakap.

By skema jagung on Saturday, May 21, 2011

Filed Under:

baru-baru ni gua ade krisis dengan ramai orang.ramai tu bermaksud lebih ramai dari budak kelas gua time shortsem.kalau kira-kira pakai jari,boleh kata tak cukup jari tangan.kalau pakai kaki,boleh konsider cukup-cukup makan je.

krisis gua ni melibatkan ramai orang.termasuklah dengan perdana menteri malaysia yang menaikkan harga RON97 dan gula.kejadah die naik harga gula.gua minum kat casper dah rase tawar-tawar skit.bile gua tarik muka dengan tokey,bermula la krisis dengan kedai makan.lu bayangkan minum teh 'o' macam minum air suam.kejadah.bodoh macam guni gula.gua tak kisah Honda Siti tak leh isi minyak RON97.gua kesah bila gua xleh kena teh 'o' normal.manis,nipis-nipis dan rasa teh.gua dah takleh buat pape.payah nak cakap.

dengan budak-budak tempat gua belajar ni pun ade la sikit-sikit mukaddimah krisis.masalah belia umur nak masuk 21.bukan gua 21.gua baru 18.bila bab 21,masalah remaja ni selalunya merangkumi segi sosial,budaya,adat resam dan personaliti diri.tak terkecuali masalah makwe.hal persoanliti diri ni payah gak nak cakap,tapi pandai-pandai la bawak diri.semua dah besar kan.bab makwe ,gua memang tak reti nak cakap.gua ni bukan jenis power sangat main makwe.surface-surface boleh la.kalau dah deep sangat memang gua noob.

point paling besar ialah,gua memang rase nak cakap.tapi gua takleh cakap.tu la satu-satunya masalah yang paling besar.ni raja kepada segala masalah-masalah di mukabumi.sori der.gua memang nak bagitau,tapi gua takleh.





***********


tiba-tiba dapat mesej.

'result sem lepas camne??'

gua bukan taknak cakap!tapi payah la nak cakap!!

4 orang nak kena siku for this post

Anonymous

butuh---masta kojoe----

Posted on May 21, 2011 at 4:47 AM  

....

Posted on May 21, 2011 at 4:53 AM  

baru nak tanye..sebab lama tak tanye..

Posted on May 21, 2011 at 5:47 AM  

xpyh tnya la..payah nak ckp..

Posted on May 21, 2011 at 10:03 AM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG