budak baik...jangan gaduh!!

rancangan terdekat

By skema jagung on Tuesday, May 24, 2011

Filed Under:



setelah gua kira-kira,

gua masih ade lagi bebaki 6 sem untuk melanjutkan pelajaran.

6 sem bermakna 3 tahun.

jadi,

kalau 1 sem gua save RM1k,

time gua grad gua ade RM6k.

pastu kerja 1 tahun.

katekanlah gaji gua dapat save RM500 1 bulan,

1 tahun gua ade RM6k lg..

tambah ngan RM6k mse blajar..ade RM12k..


pehh..kaya...

nak beli LML star deluxe sebijik..tehehehhehe ~~



madu kepada si Lyla Majnum kat rumah..hahahha

si Siti gua tengah rancang nak cerai

yg sebijik lg pun nak cerai gak

gua hanya nak bertemankan Lyla sama makwe baru MLM.











*********

cilakak.bile gua nak kawin gini??

cilaka lagi!gua xde gambar Lyla???

2 orang nak kena siku for this post

ney

bagus2 rancangan. banyak kali terpikir nak wat cemtu,tapi maseh belom membuahkan hasil=(

Posted on May 24, 2011 at 8:53 PM  

ni pun tengah cobaaa...masih belum tentu hasilnya camne..hehhehehe

Posted on May 25, 2011 at 12:06 AM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG