budak baik...jangan gaduh!!

badly badly badly

By skema jagung on Friday, January 29, 2010

Filed Under:

arini 29 januari 2010...patutnya 28 januari 2010 pkul 11pg aku dah berada di jalan pekeliling.pkul 11.3oan bas aku untuk ke kerteh dah jalan.pkul 5 petang tu aku dah berada di rumah sepatutnya.tp arini aku still stuck kt hostel..kenapa???

sbb aku xnk miss kelas fizik!!!!
fizik penah bunuh aku 2 kali sbelum ni..
SPM n sem 1 2009/10..
aku xnk die bunuh aku lg..

sooo...arini nk buat ape...esok nk buat ape..lusa nk buat ape..dah pokai ni..duk depan laptop jela jwbnya..sighhhhhh~~

xpela..ad hikmahnya tu.nk aku study dlu la ni..mggu dpn aku mesti balik.aku dah homesick.dlm otak aku skarang ni semua benda pasal rumah..jeles aku tngok bdk2 duk area2 kl-selangor..tiap2 mggu balik.xpe2..korang tnggu la..kt kuantan t smpai lak turn aku balik tiap2 mggu.tiap2 hari pn boleh..ahhahahhahaha!!

tensi2..fizik punya hal,aku x dpt tngok rumah aku.x dpt tngok mak aku.rndu.syg ma ketat2...

***dear MDM>MAZIAH.HARI INI SYA ANGGAP MDM SBGAI MA SYA>TLG JGA SYA LEKLOK>TLG MASAKKAN SYA TOMYAM THAI.

4 orang nak kena siku for this post

This comment has been removed by the author.
Posted on January 29, 2010 at 6:47 PM  

perghhh...bagusnya..rela tak balik demi fizik..cayalah..macam tue lah..baru bleh berjaya..

manjanya..kate abang laki sulung..kena la kuat..
tak balik berminggu pun takpe..nak jadi dietician kan..huhu

hari nie aku berbangga ngan mg..hari nie je kay..hari lain tengok r dulu..muahahaa

Posted on January 29, 2010 at 6:53 PM  

aku rugi rm32 duit tiket..payah2..sape nk blanje aku weekend ni?kte g mkn kt wendys jujum???

Posted on January 29, 2010 at 6:56 PM  

jumjum wendy's..
mg la blanje..huhu

Posted on January 29, 2010 at 11:19 PM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG