budak baik...jangan gaduh!!

MELANGKAH

By skema jagung on Tuesday, January 26, 2010

Filed Under:





gambaq diatas diambil ketika aku kali pertama jejak kaki ke bulan.power x aku??hehe..

aku penah dgr org kata

single step of a man,giant leap of human being

maksudnya??
'langkah yg diambil oleh seseorang boleh memberi kesan dunia'.contohnya??ramai tokoh2 besar samada yg ternama@ tidak ternama telah berjaya membentuk 1 dunia baru dgn nama beliau::

Sheikh Muzaffaz Shukor a.k.a angkasawan melayu pertama(KUT??).beliau telah melangkah ke ISS untuk menjalankan beberapa eksperiment perubatan sekaligus mengangkat nama Malaysia di mata dunia dgn kemampuan menyediakan seorang angkasawan dan menjalankan eksperiment di angkasa lepas.walaupun ad org kata pelaburan ke angkasa lepas satu pembaziran,bg aku itu adalah salah satu pelaburan yg sangat2 berbaloi untuk Malaysia.korang ingat kalau Malaysia xde angkasawan jd femes sngat ke M'sia neh???stakat nk promosi perlancongan berlambak lg la negara ad pantai dlm rank top10 dunia.pkir sket..


Bill Gates beberi perubahan besar dalam penemuan komputer peribadi apabila beliau dan rakannya Paul Allen mempromosikan Windows ke pasaran dunia.satu langkah yg besar dari manusia biasa yg xde tanduk,otak besar ataupun kulit hijau.die xde UFO.krusi roda ad la.dgn memulakan 1 langkah yg konfiden,beliau dah buat 1 dunia guna software best die.almost majoriti pengguna komputer guna windows.hanya ILYAS nursing jek guna linux.tu pn x ori.hahah..



MUHAMMAD FIRDAUS BIN DAUD.berjaya ke kelas BTQ tanpa mendapat surat 'tawaran'.beliau juga berjaya hadir ke kelas fizik lebih awal dari biasa tanpa sebarang rungutan.perubahan paling besar dalam sejarah pendidikan berjaya dicipta beliau ialah berjaya menyiapkan tutor biology sebanyak 2 chapter tanpa bantuan pihak luar.1 langkah perubahan beliau bakal menggoncangkan dunia Dietetic pada 1 hari nanti.INSYAALLAH>>> :P




***ape pasal aku poyo kt entri ni?sbb aku nk bgtau aku boleh buat kerja sndri tanpa tiru2 mcm yg miss #### ckp.aku ad otak.aku ad kemampuan dan kemahuan.cuma kadang2 malas mcm buaya.aummm~nk buat cmana.malas tu sifat manusia.malas g kelas,malas smayang,malas mandi,malas wat homework,malas kawin...ad ke malas kawin?haha...harap kita semua dapat doakan aku dan korang semua dapat berubah dan menjadi insan yg lebih rajin dan baik serta dapat mengukir nama di pesada dunia hasil dari kejayaan kita.ingatkan diri sendiri dan rakan2 yg lalai..'sesungguhnya manusia itu dlam kerugian.kecuali mereka yg saling berpesan-pesan dgn kebenaran dan sabar'.

ini adalah suara ketidakpuashatian aku!


*study2..exam dkt dah.

3 orang nak kena siku for this post

yer..mari kita berpesan2...
study2..

Posted on January 26, 2010 at 5:31 PM  

wokeh...
sape nk tiru tutor aku weh??

Posted on January 26, 2010 at 6:41 PM  

uish..bajet giler

Posted on January 29, 2010 at 1:58 AM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG