budak baik...jangan gaduh!!

cara menggunakan weekend dgn paling skema unlimited..

By skema jagung on Sunday, January 10, 2010

Filed Under:

dari 1st sem lg..aku terpikir cara cmne nk gunakan weekend ngan berkualiti..mcm2 benda dah aku buat..kadang2 buntu gak la..(padahal x penting sangat pn)..
antaranya ialah::

1-standart la kn..tdo r..ape lg..x berkualiti langsung masa digunakan walaupn aku dapat tdur baby yg ckup..


2-wat homework!gile r..ni paling x senonoh nk buat klau weekend..mcm xde hari lain je..agak2 la kn klau skema pn..

***xpayah gambar la..x senonoh..

3-kerja..ni fav akuh..duit dapat..bleh beli mcm2..tp,bila nk beli mcm2 tu klau tiap2 weekend duk melepak ngan manager kt tmpat kerja..dah la x seronok lgsung keje.dah name pn student,blajar la..keje watpe..

4-lepak..aktiviti paling mencabar..bila dah lepak,konpem da x ingat dunia..start bukak game poker zohor..tutup game dah lepas isyak dah pn..ni sape kate paling berkualiti pentipu besar.kejadahnya lepak dapat kualiti.bazir masa...bek wat aktiviti num 2 yg x senonoh tu..tp kadang2 bgus gak lepak ngan kawan2 untuk eratkan pertalian...ulang suara..kawan2 sahaja..sape terpikir lepak ngan awek best leh jalan dlu..tah pe best lepak2 ngan awek..ajak awek men poker??hahaa..
***karoke adalh sejenis lepak yg sangat seronok..

5-jalan2..peh..sem 1 dlu,jumaat-sabtu-ahad fulltime jalan..hasilnya?pokai..elaun?habis...pastu?wat lak aktiviti num 3...jadahnya..x kualiti langsung..

6-ni lg yg best..jamming..bru start sem 4 aritu..tu pn gara2 saudara syafiq hayudin da beli gtar..x habis2 men gtar..tp xpela.ad gak idea die bg..haha..best2..tp tengok time la gak..time hepi2 best la..time keje bertimbun mcm nasi goreng aloha kafe...pehh..x daya dah nk g..

***gambar jamming terbaru
7-attend event...ni palig berkualiti kut aku penah buat...hmm..antara event ygberkualiti aku pg time weekend ialah g BBQ,men futsal,RAFEST,join SMAC??,gigs...oh,ckp sal gig,partner aku yg terbaik sudah di transer ke kedah atas urusan kerja..alamakaih bosan..mmg suram sepi gig tanpa ZAABA...bdk2 lain pn best gak..tp mmg dah xde mood nk g dah..haha..



8-kelas tambahan...penah ke ad?ad la beberapa kali..mmg x senonoh..sbb tu aku dtg 1 kali jek..tobat xnk dtg dah kelas time weekend..bukan masuk pn blajar..gilos!

9-balik rumah..gile terbaik aktiviti ni..walaupn agak berlaku pembaziran matawang disitu,tp still best..masa berkualiti bersama keluarga mmg xleh lawan aktiviti lain dah..x kesah la balik umah nk lepak ngan adik2 ke sedara2 ke..xpyh argue..agak2 klau uia bg korang balik tiap2 hari sure sumer nak balik...


tu jela kut aku penah buat..x silap la..bosan gile weekend aku..sape2 ad cadangan lg best leh la share2...buntu kut pkir pe nk buat time weekend..tp klau cadangan korang tu leh buat time hari bese,bek xpayah bg...hari biasa aku da penuh buat keje2 bosan tuh..

0 orang nak kena siku for this post

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG