budak baik...jangan gaduh!!

drama melayu

By skema jagung on Tuesday, March 09, 2010

Filed Under:

malam tu mcm biasa..lepas makan lepak depan tv.memang tu la keje partime aku time cuti.pelanggan astro yang setia..ngan MPK untuk dapur dan peti ais mak aku.patut pn berat naik 5kg sejak cuti start.

ceritanya camni.aku saje je bkak tv3.dah lama kn x tngok tv.lgpun dah mlm slalu ad gak citer best kat tv3 kn..bila aku on je tv...dialog melayu pun keluar...


"saya x boleh hidup tanpa abang.abang,tlg jangn tinggalkan ................................"

aku terus off tv on9 bukak fb bukak blog.dialog ni aku dgr sejak kali pertama aku phm tengok drama.
cerita melayu mmg x banyak variasi kn?someone perlu amik kisah pasal menda ni klau nak tengok tv terus terjual kat pasaran malaysia ni...


***klau bukan bpak aku yg beli tv tu dah lama aku baling dlm sungai buat tukun tiruan.

4 orang nak kena siku for this post

tau takpe
baik aku bukak laptop layan kamen rider

Posted on March 10, 2010 at 10:28 AM  

teknologi tv makin berkembang.ad tv nipis2..gambar real2..tp drama mcm tahun 60-an.

Posted on March 10, 2010 at 10:59 AM  
Anonymous

jgan kutok drama mlayu..... som marah....
hahaha....

Posted on March 18, 2010 at 6:19 PM  

sape kau hahhh!!keluarr!

Posted on March 19, 2010 at 12:16 PM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG