budak baik...jangan gaduh!!

oh my shortsem

By skema jagung on Friday, March 19, 2010

Filed Under:

sangat boring.umpama mendengar bunyamin menyanyi lagu ringtone hanfon die.sambil menari cha-cha atas karpet.kelas ad 10 jam je 1 mggu.tp tiap2 hari kelas pkul 8.wake up uia.im not school boy la.buat la polisi kelas wajib start pkul 10.at lest aku sempat bersarapan yg berkhasiat.


nasib baik dah xde pakguard yg suka tahan org pagi2 buta sbb x pkai tie.dgr kata bilangan guard dah bertambah.setiap block dah ad guard.tp rasanya xde beza pn klau penjaga yg diharapkan slalu tdo jek time keje.hasilnya ssyauqat athir dan bdk2 bilik beliau dah pn fly pda hari pertam sem ni.haha..pakguard big L!

shortsem agak teruk.terutama dari segi kewangan.semua org dah start berkira dari segi kewangan.bila bab makan free semua laju.yg paling best tngok sesi paw-mengepaw.ad ke air 2 plastik share 1 kelas.nsib baik la aku ad kwn yg boleh tumpang bergantung paw biskut time lapar nak makan petang.haizzz~~

mmg bdk2 dah pokai time shortsem.including me.ouh,sape kawan2 die ad hutang n janji nak byr time shortsem lupakan jek sbb hutang tu aku tertangguh till longsem balik.haha..

semperna sem baru ni,aku tetap diri aku yg dlu.cuma ade sdikit perubahan dari segi roomate,kelas danAZAM.

dlu roomate aku bdk2 engin-->now dah bdk2 HMM (dah last sem bru dpt)

dlu kelas rmai pompuan--->now dah balance kut.lgpun xde laki lembut dlm kelas aku.haha.

dlu azam aku nak lulus je semua subjek yg di 'add-drop'.cukup sekadar lepas pointer.--->now aku berazam nak dpt 4.o GPA.xkan xleh kn?dah math2 je sem ni..

yang masih sama ialah balik kelas tdo,main dota,lepak,on9 dah bermacam2 aktiviti x berfaedah.sedar la woi!dah pkul 12 lebih.g study math!!


***btw aku dah potong rambut pendek.rupa dah berubah.sbb ad org kata rambut cm Chuck Bass sngat cool.is it true?haha..

2 orang nak kena siku for this post

ney

math 2 senang je~kompem ko ley dpt a~jgn jadi macam ak~

Posted on March 22, 2010 at 11:43 PM  

aaaa...senag r sangat.smpai skarang bru aku brani amik

Posted on March 24, 2010 at 11:28 AM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG