budak baik...jangan gaduh!!

roomate ku gedik

By skema jagung on Wednesday, April 07, 2010

Filed Under:









arini B** bukan nama sebenar menggedik lg.ouh...B ni roomate aku sem ni.termasuk W dan H...arini die buat kes x pegi kelas 1 hari..pastu leh lak berjiwa kacau dlm bilik..alamakk~dlm sayu2 ni ktorang pujuk la die...

ni haa si B**..pemalu die ni..

terpaksa W lecture die ganti prof.aku pn ape lg..join r skaki kn...hehe..

*ko mmg ad bakat jd prof W.tabik!

untuk pengetahuan anda..B** juga sering didesak oleh W supaya kawin.sebabnya?B ni rajin kemas bilik.mengalahkan kaum2 hawa.....tngok die kemas bilik mmg rasa nak panggil die mr.papa la..kemas abis..

bila x pg kelas,B akan kemas bilik sekemas2 nya..lantai kasi sapu.sampah buang habis.meja kemas tiptop.kain baju berlipat rapi..aku ingat dah salah bilik.


untung aku ade roomate cm ko B.lenkali ko blajar buat tomyam lak ea?leh aku balik bilik lunch sedap2..




jgn marah ea B**...XOXO

3 orang nak kena siku for this post

haha..korang mmg sengal sebilik noo.
smlm bun pos sal ko..
ari ni ko pos sal bun lak? hehe

Posted on April 7, 2010 at 2:21 PM  

haa..aku x salah..aku menceritakan pengalaman..hahaha

Posted on April 7, 2010 at 5:38 PM  

hahaha.. sangat kelakar..

Posted on April 22, 2010 at 4:06 PM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG