budak baik...jangan gaduh!!

saya suka

By skema jagung on Monday, April 26, 2010

Filed Under:



saya suka makan.
saya nak makan semua jenis mkanan kat mukabumi.opcoz la yang halal der..

saya suka masak.

saya nak masak macam2 makanan kat dunia..
tomyam kepala kambing,biawak padang pasir masak 3 rasa.........

saya nak jd dietitian.

saya nak pastikan uncle n auntie kat luaq sana makan makanan yang sehat2..no more obesity during 2020..miahaha..



dan saya suka BBQ.

so,nantikan.

ini bukan saya.gambar ihsan pakcik google.

**chef ni lagi gempak.masak api dapur 7 rasa.tabik berlari.!


klau x dpt menceburkan diri dlm industri masakan moden mahupun tradisional,aku ingat dpt jd pembantu dapur basuh pinggan pn dah mencukupi.asalkan semuanya organik.



***btw,semua doakan aku dpt dietetic.plzzz~

4 orang nak kena siku for this post

X

i like your spirit dude!

Posted on April 26, 2010 at 7:38 PM  

i like ur words dude..btw,u looks better in pic.haha.

Posted on April 26, 2010 at 8:45 PM  

sy suke~

Posted on April 30, 2010 at 6:11 PM  

hmm~

Posted on May 3, 2010 at 2:59 AM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG