budak baik...jangan gaduh!!

teh 3 layer...

By skema jagung on Tuesday, April 13, 2010

Filed Under:







slalunya aku x de rindu pape pn kat CFS IIUM PJ ni..

tp kali ni aku cuti 1 mggu..aku rndu kat teh 3 layer air tangan bdk2 bilik aku...oh segan2..

slalunya aku yang pro bancuh..tp aku rndu nak minum teh tu dlm bilik bersama roomate yg cool smbil tngok gossip girl tak pun main dota..dengan penuh senyummmmman =))

almaklum teh 3 layer 3 kali rasa nikmat dan 3 kali senyuman..hehe..

untuk korang2 yang xde degree lagi pasal teh ni aku bgtau sket la..

teh ni ad 3 lapisan cecair manis2 dan lazat2 ber-aroma.dan boleh diminum..ni haaa gmbarnya..

*gambar ihsan kelab 3 layer mahalah AC


layer paling bawah-->gula nipah pekat likat manis nikmat
layer tengah-------->susu sejat berlemak dan lazat
layer atas skali-----> teh pekat ber-aroma

*tlg abaikan segala barang di belakang dan focus pada bahan2..ganbar ditaja oleh ala-fonte air mineral

cara nak buat dia senang jek..korang x amik ERT mase skolah dlu pun boleh buat..jadi sape2 yang ad sijil elektronik dan mekanikal jgn risau dgn prosidur pembuatan...prosedur sama mcm tuang minyak pelincir dlm engin motosikal kalian..

1)tuangkan gula nipah pekat melekat tu..secukup rasa..gula ni manis dan wangi..aroma weh..aroma..

2)tuangkan ais hancus smpai 3\4 jug or mug or mangkuk korang guna..

3)tuangkan susu sejat secukup rasa..klau bnyak sngat x sedap gak..

4)tuangkan teh yang pekat2..


*teh ni nmpak je 3 layer..tp mengikut adab dan tatasusila seksyen-17 kanun kenikamatan,korang kena la kacau teh ni smpai jadi 1 layer jek...baru boleh minum..hanya org tanpa taste bud je minum x kacau dulu..

so selamat bertiga layer la semua..bon appete!!

4 orang nak kena siku for this post

best giler....mane belajar buat mende alah ni =)

Posted on April 25, 2010 at 12:22 AM  

yuhuuu...mira..

skarang ni kn zaman pakcik google.search jela..

Posted on April 25, 2010 at 11:23 AM  

ei,,sdap ke?cm plik je

Posted on April 30, 2010 at 6:14 PM  

hmm~

Posted on May 3, 2010 at 3:01 AM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG