budak baik...jangan gaduh!!

ini adalah seiring dengan pos kawan aku yang berkaitan comel.

By skema jagung on Monday, June 21, 2010

Filed Under:





tiba-tiba aku berada dlm mood comel sebntar bila TERtengok cerita AdaMaya yg aku TERdownload.

ini adalah angkara sahabat aku tu ingatkan aku pasal wallpaper gambar adamaya.(bukan saya)

dan tatkala aku dalam kecomelan,aku akan cari sesuatu yang comel untuk dipegang seperti teddy bear besar dan cute warna biru.

jap aku cari gambar teddy bear.

alrite...


aku warna pink.teddy bear warna biru



dan bila aku tengok gambar teddy bear warna biru yang cute tu,aku menggelengkan kepala dan tersenyum sebentar.

"cute juga budak itu" sekilas terkeluar kata2 tu dalam hati.

okayla..lupakan pasal comel sebab semua budak-budak CFS yang dah grad dah dapat offer letter.







selamat mendaftar para pelajar IIUM sekalian.selamat meneruskan pengajian.dan tak lupa kepada pelajar universiti dan IPT lain juga.






oh ya!






dan bila teringat pasal uia dan comel,saya teringat pula pada icon comel CFS IIUM mahalah UKCII.legend dia ni.



comelnya itu tidak kira tempat.di tempat tidur mahupun di E-kafe.


setakat ni tiada lagi makhluk dalam UKC II berjaya mencabar kewibawaan beliau dalam membawa imej comel.


tiada!! ulangsuara. NEHHI!!


mahupun insan yang mencabar itu digelar "KAK YAH KIOSKSSSZZ".



oky finally aku nak bgtau aku bukan mat jambu.sebagai bukti jap aku pasang lagu WALIBAND. tak pun ROBOT ASMARA.aku kan layan hardrock.

METALLICA?ACDC?? tak pernah dengar pun?band baru ke?jambu punya org la..

AHHH-HAAA!!

3 orang nak kena siku for this post

Anonymous

oi oi.. walao.. mr comel di sini.. hahahaha.. sial pic lame 2. seingat ak bju oren tu ak xpena pki kot sjak ak blek dr cuti panjang ak

Posted on June 21, 2010 at 4:36 AM  

paw...aku sanjung ko sbgai mr.comel..x salah kan?
btw,cun x teddy bear aku?

Posted on June 21, 2010 at 9:06 AM  
Anonymous

ak nak gak seko.. haha

Posted on June 21, 2010 at 1:12 PM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG