budak baik...jangan gaduh!!

isu politik jam 1 pagi

By skema jagung on Tuesday, June 01, 2010

Filed Under:

ni aku bru bce entry abg HAN DRIFTER mse tu pkul 1 pagi.

sejak aku masuk uia ni kan...xtau la kenape aku ske sngat bce sal politik ni.
padahal dulu bukan main lagi tak suka.

politik ni kotor

dulu la aku ckp camtu.now aku dah ubah.



politik ni super duper lucu.





ni tahniah kepada sauudara HAN DRIFTER sbb entri die bnyak menyedarkan aku sal dunia politik yg setanding dgn rajalawak musim ke brape ntah,sumer cm bodoh jek aku tngok.tp abg bill bibir besor lawak gak la sebab muke die mmg semulajadi badut.die kentut bau jering peram pun org leh gelak lagi smpai lemas.

err..dah start merapu.oky.ni hal politik.oky yang lawak dlm entri abg HAN kite ni..aku review balik haaa anip?x kesah kan???kan??kan???


  1. jet pejuang yang xleh terbang--memang laa.engin die kena curik bwk lari overseas.hahahhaa..lawak.baik buat kreta peronda jek camtu.gempak sket cm BATMOBILE ad sayap.
  2. kapal selam xleh menyelam???????hahahhaa..wtf..gelak sambil goling2 jatuh katil aku bce ni..apekes kapal selam xleh nyelam?takut lemas ke ape?ke pilot die fobia ngan laut masin?aduyaiiii...
  3. lesen judi bolasepak untuk tambah income negara...aduyaiii..dah jd negara kafir lak aihhhh malaysia kini.1 malaysia,1 agama.camtu?klau judi bolasepak dah legal,aku leh r lepak kedai 4D sambil tunggu num naik.x gtu?pastu dah dpt duit untung cukai judi bnyak t leh buat masjid baru..beli kereta baru..buat derma rumah anakyatimm..mulia sungguh..=P
  4. haa..ni kes lama..pompuan kena bom sampai berkecai tulang temulang leh jumpa identiti.gila lumat punya org pn leh cam...gile cepat pintar pintas abg baju biru.tp pembunuhnya x dpt?hahaha...mungkin sbb pengebom tu x berkecai lagi diorang xleh cam kut?
  5. budak kena tembak..kes baru ni..ade kaitan politik x?x kesah la ennn?sbgai driver sejati,aku xsuka la men tembak2 ni..ingat nyawa sama harga ke ngan nissan B11 ke?ishh...bek g tembak mat rempit duk race tepi umah aku.klau aku ad bom C4 mmg aku bom la mat sempit sekalian sampai lumat.baru senang abg rakan cop nak cam.

aduyai..bnyak lagi kes yg membuatkan aku terfikir sejenak lalu otot2 aku kaku seketika tatkala sedang menyusun stok kasut Emily Vuitton lantas sejenak kemudian aku tergelak sakan didalam hati.


ape nak jd ngan tanah air aku?hahaha...lawak wei..serius la sket bos2 besar woi..aduyaii..



(tempat kerja aku pn ad politik.antara supervisor.tp aku punya undi dah rosak.aku xde pihak.aku undi calon bebas.)

3 orang nak kena siku for this post

Blog writing can be improved.

View Profile: What is a big Deal?.

Posted on June 1, 2010 at 6:45 AM  
Anonymous

pelik2kan..
nk wat cane.. Malaysia, truly asia...

mang, ko dpt bace x yg ak baca nie?

Posted on June 1, 2010 at 11:56 AM  

ape yg ko bce?

Posted on June 2, 2010 at 1:03 AM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG