budak baik...jangan gaduh!!

inilah realti kehidupan

By skema jagung on Sunday, May 30, 2010

Filed Under:

aku rasa poyo lak tajuk post ni...kn??
mcm ayat budak sastera form6 SMK Badrul Alam Shah...(skolah kwn tempat kerja aku)

maka hari ini genaplah 10 hari aku kerja kat kedai kasut you sdn.bhd cawangan kerteh.




imaginasi aku-->best la keje kdai kasut..ade awek cun dtg beli kasut bleh layan...leh songlap duit cashier(masa tu aku pokai.now dah tobat)..dpt kasut EVERLAST free...(mase tuu aku xde kasut baru lg oky?)



hakikatnya-->datang lambat-potong gaji.....lepak jap-kena sound....makan n minum-time rehat jekkk...cashier-harapan la nak sentuh.....kasut baru-free?x dpat.beli la brooo




baru la rasa pahit manis mencari nafkah zahir..penatnya mencari sesuap nasi kandar tanpa mintak kat bank hensem(bpak aku).baru la rasa bgaimana realiti menjadi golongan paling bawah dlm sistem piramid kehidupan.working class.tu la aku skarang.haha..sadis gile ayat eiii....

ni lagi satu.aku dapat rasa bekerja dibawah seorang wanita.bukan duk bawah die.maknaya die tu bos.bos pmpuan.haa...omputih ckp ladybos.org melayu ckp queen control...org bujang ckp,awek ganas.sebab?siksanya mmg x tahan.mulut 24/7 non-stop talking mmg menyebabkan gegendang dan cuping telinga aku bengkak dan bakal menyebabkan penyakit kudis berdarah.




ni bukan post seksis..sikit je ade niat tu..tp bg kaum ADAM yg masih kekal kelelakiannya tu.sbb aku ckp cmni sbb ad sorang awek yg keje kat Body Shop MesraMall tu pada hakikatnya ialah lelaki yg trans...ishh..aku dah naik geli mse die tgur kasut baru aku..miahaha...emm..oky.kembali..kaum adammm....biarlah anda yg berkuasa.jgn bg kaum wanita tindas anda sepertimana saya ditindas.mungkin itulah caranya mereka menunjukkan mereka bangkit dan berkuasa.=P




disini ad sedikit lirik lagu band DumDumTak yg telah saya ubah sikit:

'untuk kebebasan,keadilan dan kesamarataan,
wujudkan ia!

wujudkan tempat kerja tanpa ladyboss!'



4 orang nak kena siku for this post

hahahhaa..hidup daus!!=p..aku support ko..^___^
dh dpt gaji nnti,blnja la aku=p

Posted on May 30, 2010 at 1:29 AM  

eh ko,ni mmg seksis dah ni.xbaik weyh,nnt kang ko kawin dpt bini yg queen control,cane?haa,pdan muke.hehe ;p

Posted on May 31, 2010 at 2:44 PM  

seksis?? seksa ak bace. hahaa

Posted on May 31, 2010 at 5:18 PM  

zai-->boleh je..coki2 leh?

wawa-->xpee..bini aku syg..jgn kata control,takluk jiwa dan raga pn aku x kesahh..

seha-->seksa tang mane makcik yoooo~

Posted on June 1, 2010 at 12:54 AM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG