budak baik...jangan gaduh!!

tanam black berry

By skema jagung on Thursday, May 13, 2010

Filed Under:

suasana dirumah yang aman damai membuatkan aku terlelap sebanyak 3 kali semasa menaip entri ini dan ketika membalas komen dari para kipas susah mati aku kat facebook..

apapepun tahniah kepasa en.skema jagung kerana anda dah berjaya menghabiskan semua subjek kat CENFOS yg like hell tu..tahniah skali lagi..lepas ni aku blanje diri sndri minum fruits punch kat secret recepies mesramall..orait.

so,memandangkan cuti terpanjang dalam sejarah pendidikan negara dah bermula,aku dah merangka beberapa kertas projek atau dlm bahasa inggeris taraf EPT dan setaraf dipanggil 'proposal' untuk mengisi masa lapang sementara mendapat surat tawaran ke kuantan.

memandangkan bakat aku bidang penyediaan makanan dan minuman semakin jelas ketara terserlah,aku bercadang nak tanam black berry kat bawah katil.klau bdk2 yg ambik ijazah dlm bahasa melayu kat unversiti pendidikan tengku ampuan afzan kate menda tu dipanggil penganggur.pape jela kn?

sebenarnya aku bukanlah penganggur.sebab aku kini menjadi fulltime surarumahtangga.bukan ape.aku nak memprkatikkan skill masakan aku yg dipelajari masa form 3 dlm subjek kemahiran hidup ERT.lagipun aku tengah bersedia nak masuk dapur kat kuliyyah of dietetic kat kuantan insyaallah..

masuk ni dah 7 kali aku lelap sambil menaip.memandangkan keyboard aku dah lunyai mcm bantal n tomyam aku dah jd paprik seafood..aku ingat aku chow dlu ah..

buat sahabat2 aku yg bru nak belajar masak,usaha tangga kejayaan.memasakklah hingga ke titisan minyak yang terakhir.penting sebenarnya skill masakan ni..walaupun kita ni laki.betul..agak2 klau korang duk umah 2 bulan x buat pape pastu xde org kat umah dan korang kebuluran xkan nak makan megi rendam air panas je kn?masaklah untuk perut sendiri.

akhir kata,selamat bercuti dan selamat mendapat tawaran dlm course yg di idamkan.salam 1 malaysia.

gua nak basuh jeans gua lak.dah 2 bulan x basuh mase shortsem.yekk!!

4 orang nak kena siku for this post

euuww..x basuh jeans 2 bulan..haha

seb bek x skelas ngn ko short sem ritu..hii

Posted on May 13, 2010 at 12:31 PM  

woii..aku bukan pkai tiap2 hari pn jeans tu..1bulan pkai 1 kali jek pn..bukan aku paki jeans g kelas..haa~

Posted on May 13, 2010 at 12:45 PM  
ney

welcome to da club la~

Posted on May 13, 2010 at 4:02 PM  

ney..club ape ni?kitorang join kelab bujang..hahaha

Posted on May 16, 2010 at 8:21 AM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG