budak baik...jangan gaduh!!

kais pagi makan dengan berkahsiat

By skema jagung on Saturday, May 22, 2010

Filed Under:



sejak aku dah berkerjaya sebagai sales assistant walaupun trainee n gaji ciput kedekut nak mampos,aku dah kurang mengambil berat tntang permakanan seimbang ni..tiap2 hari mkn burgerking+diet coke sbb burgerking sbelah je kedai aku keje.


sbenarnya ku suka kerja ni sbb aku xpyh duk rumah.bayangkan aku duk rumah 2 bulan x keje.mau jd belon pakcik.

tp tu la..ade la benda x best.tiap2 hari sbelom g keja aku merungut.


ni rungutan aku tiap2 pagi time nak start engin kreta nak g keja.


*dah la keja lama,kerja bnyak,gaji sikit*

*dah la bos muka x cun.muka macam kotak kasut you je*

*aku ni kejap storeboy.kejap salesman.kejap cashier.mane satu jawatan tetap aku ni??*

*si ****** tu kan best klau die syok kat aku.leh ajak kawin dapat gaji t.=))*

*eh,bila turn aku cuti ni???!!!*

*gaji lmbat lg.cmne nak isi minyak ni????*






sedar la brader.lu ingat lu dah ade degree in salesman ke?nak gji riban2 x dpat la.
moral of the story is sila la pegi belajar dan dapat degree baru keje.baru dapat keje yg senang n gaji masyuk.gila perit weh keje pakai tenaga n otot2 kental aku ni.abis ATP n ADP otot2 aku kena balun tiap2 hari.nasib baik aku dah training dlm gym ngan wan n bun dulu mase kat cenfos.sangat2 berharga otot2 yg aku dah bina dulu.haha


p/s::saya penat sbb keja siang malam mcm hamba firaun.dah merapu.point xde.esok ska fest.gaji x masuk lg.cuti x approve.dammmmmitttttt!!!





sori bdk2 ska pantai timur.abg keje esok=(

2 orang nak kena siku for this post

ney

cewah,da kerja sekarang~bagus2~gaji ikut hour ke cik abg?

Posted on May 24, 2010 at 2:43 PM  

xdela..gaji basic je..dah tetap dah..tu la problemnya..datang lambat tolak gaji..rehat lambat tolak gaji..x kaya la aku cmni

Posted on May 24, 2010 at 7:03 PM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG