budak baik...jangan gaduh!!

random

By skema jagung on Monday, May 17, 2010

Filed Under:


What is your mobile phone brand?
-Norkiah 5320 xpressmusic

When did you buy it?
-awal sem 2 09\10.fon aku kena curik la.bukan aku saje beli baru.

What color your mobile phone is?
-blue n black

How many messages are in your inbox?
-mak aih.berjuta.japg aku delete

Who gave you SMS recently ?
-kazen aku r..syahrizal..korang bukan kenal pn..


What picture became your wallpaper?
-UNDER 18 Bandung CITY Hardcore!


Please stated :

- Missed called : xde.xde org rindu aku pn
- Received called : xde gak.gile saving kredit member2 aku
- Dialled Numbers : kazen gua.syahrizal again.

Why you like your mobile phone?
-sebab murah n stylo gak la bandingkan ngan fon aku yg dah ilang tu.

How long did you use your mobile phone?
-2 sem la yang pastinya.
5 name that people called you
1. firdaus
2. daus
3. pidus
4. mamang
5. abang (adik gua r..)




5 ways to be happy
1. mengaji
2. hard rock
3. mandi
4. minum cendol
5. marlboro menthol


Some random fact.
1.slalu pakai t-shirt hitam
2.mmg banyak baju hitam dari lain-lain warna
3.suka sunglass banyak2.
4.drive nissan sunny saloon B11 1983
5.suka tomyam tomoi seafood.
6.x banyak ckp.
7.ad org kate pemalu.ad org kate gua freak?????
8.sambung blajar kat kuantan blan 7.insyaallah.

haa...terjawab la sudah beberapa persoalan howboutyou???

0 orang nak kena siku for this post

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG