budak baik...jangan gaduh!!

hilang akal

By skema jagung on Sunday, September 19, 2010

Filed Under:

pagi jumaat:
pekena bangun awal 2 jam dari biasa.sempat gua dengar bunyi orang mandi kat bilik air.ni semangat ni!

sekali gua tunggu lecturer dekat 2 jam tak kunjung tiba.
tuptap,kelas batal
boleh tahan....

boleh tahfizkan nota dulu secawan dua

sekali exam itu malam kensel jugak!

gua dah tak tahan.

bukak facebook maki2.pastu tido lame2.
hangus segala raya dan open house gua bai!



***sekali gua terlupa lecturer pagi tu melayu.ape nak marah plak kan?tapi yang afrika mali pun dah terpengaruh ngan budaya lasminit ni apecer???

sejurus kemudia kesimpulan muncul kat idea."orang 'Bumiputra' ni kuat juga mempengaruhi bangsa 'Foreigner' ni".bhahaha...

1 orang nak kena siku for this post

lol..semua org bengang kot!!..urghhhhhh


Nak tahu pengalaman saya dengan herbalife, meh singgah!

Posted on September 19, 2010 at 1:30 PM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG