budak baik...jangan gaduh!!

semalam

By skema jagung on Sunday, September 26, 2010

Filed Under:

ramai awek2 uia yang bercadang nak join kem motivasi pelajar yang gua sebagai PIC untuk pendaftaran.tapi tu 3 minggu sebelum acara la.



pada hari kejadian.

memandangkan bas dah tunggu dekat setengah purnama dan awek2 uia yang kononnya nak join tak kunjung tiba.

gua amik langkah drastik call je.bukan susah pun.topup boleh claim.hehe..


**********

gua:helo.a****h ea??dah bangun?

awek:helo...dah2..ade ape ek?

gua:kan harini kem motivasi HEALS'.lupa ke?bas dah tunggu setengah jam dah ni.

awek:ooo..tu.aku lupa nak bgtau awal2.aku x jadi join.

gua:fucking cunt!!!! (dalam hati)



*******

uia tolong la tingkatkan quota pelajar bukan Melayu untuk masuk ke tempat ilmu yang suci ni.bak kata ahli falsafah sekularisme, manusia berubah mengikut persekitaran.mereka-mereka yang malas ni perlu dapat pengaruh untuk rajin.

hemat gua pula,persaingan tu penting.kalau diorang ni tahu bertapa payahnya untuk bersaing mesti takde jadi menda camni.

selesa sangat mendapat tempat memang jadi camni.mangsa dasar birokrasi.patut la SPM 4A2 pun boleh masuk ambil jurusan perubatan.

***************

tapi time gathering raya haritu,yang budak ramai-ramai terlambat datang sebab exam dan makanan habis tu..ramai lak tunggu makanan walhal dah pkul 11 malam.

rasanya elok tukar nama program ilmu.biar berkaitan makanan.

contohnya:

1)'kem motivasi dan mee udang'

2) majlis khatam quran dan makan besar beramai-ramai

3) kem ibadah dan roti jala kuah kari.



ni je cara yang paling bernas gua boleh pikir setakat ni.ape kata korang??

3 orang nak kena siku for this post

aku tak tunggu pun makanan..

g pun x..

Posted on September 26, 2010 at 7:18 PM  

sape tuju kat awok ehh..saya tak tuju kat sape2 pun...sape terasa die la yang makan banyak

Posted on September 26, 2010 at 7:40 PM  

aku rasa jawapan no. 3 tu terbaek..
dah lama tak merasa roti jala..

Posted on September 27, 2010 at 1:05 AM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG