budak baik...jangan gaduh!!

dear my love~~

By skema jagung on Thursday, October 07, 2010

Filed Under:

kerajaan nak luluskan cadangan kenderaan berjangka hayat?

ape cer ngan sunny aku??

130y model tahun 1982?

oh my darling..

i'll never let u goo~~<3



dan mcmana dgn cherokee classic idaman aku???

mau tak mau benda ni dalam 6 tahun jugak umur dari pengeluaran..






dan mcm mane ngan motor classic yang aku bakal miliki??

arghhhh!!


kusut memikirkannya...........





bak kata sorang sahabat:

"takkan nak pakai kereta berjangka hayat 5 tahun,tapi bayar ansuran sampai 7 tahun??".....

hutang carry on sampai mampos la jawabnya..







***pikir la kami rakyat yang sopan ni...

lu tarak rugi.rakyat semua untung..ape lg mau bikin wooo????

4 orang nak kena siku for this post

wohoaaaa.

gilaa OLD SCHOLL kereta !

Posted on October 7, 2010 at 7:55 AM  

mang, aku sependapat ngan ko..

Posted on October 7, 2010 at 10:43 AM  

seha-->jiwa sat set camni.nak yg oldskool.inform kat gadis audio aku suka gadis yg berbaju kebaya.kehkehkeh


han--> ^0^

Posted on October 7, 2010 at 2:32 PM  
Anonymous

mang aku setuju dgn pendapat ko. lagi lama lagi umph

Posted on October 7, 2010 at 8:17 PM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG