budak baik...jangan gaduh!!

suatu petang bersama ex-SMKA di auditorium

By skema jagung on Monday, October 11, 2010

Filed Under:

petang tu macam petang-petang biasa.
redup-redup hangat..jalan ke KOS lengang.takde traffic jam.takde kereta.takde motor.bas je ade...lepastu ade sorang makwe nama amirah jalan kaki sorang-sorang ke KOS.rasanya kena tinggal bas.gua apelagi.pekena gelak sakan.kahkahkahkah..tapi dalam hati je =)

makwe tak makwe sangat la.gua tak kenan pun.mcam lari banyak dari ciri-ciri makwe idaman gua.gua nak yang rambut perang,mata biru,kaki panjang,pakai jubah pastu kasi topup purdah sket.

nak best lagi,yang pharinx kecik.suara merdu.pehh..tadarus al-Baqarah sebelum gua tido boleh lena.tu la ciri-ciri idaman gua.

so,makwe tadi..nak tumpang pun takleh.gua pikul ini satu-satunya makwe lelaki kos gua.namanya Iqbal.20/male/married.sape nak ngorat takleh.bukan tak bagi.tapi die dah kawin.okey cerita pasal makwe.

lagi pun gua bawak motor.bukan lori.macam budak Optometri bilik sebelah.bawak lori.cap Perodua.plat Terengganu.warna putih.plat 2 nombor.boleh la nak isi 7 orang pun.
****************************************************************

petang tu jugak ustaz razak AKA mr.cool masuk lambat sikit macam biasa.duduk.cakap 2 3 patah ayat inggeris yang pelat melayu deutro.

AGhhHHH...assigment dalam kelas lagi.masuk ni dah 3 kali die bagi.gua bukan tak suka die bagi assignment dalam kelas.tapi otak gua petang2 ni lebih menjurus kepada aktiviti tidur dan bersenam.

tuptapblablehhhhhhbluekkpang tung tang...

habis gua sebagai student yang kemas dan skema salin soalan dengan tenang je.

lepas sali gua baca tajuk............pehhh!!

****************************************************************


terus gua merayau cari hantu-hantu ex-SMKA kasi perhangatkan balik kisah-kisah nabi kat gua.banyak sangat belajar neuron sampai boleh lupa kisah nabi..

lupa pun sikit-sikit je.jangan risau.lepas cerita sikit gua ingat balik smpai habis.


masih layak bergelar suami lagi =)














***lepas ni gua nak beli buku hadis-hadis dan kisah rasul.nak baca sebelum tido sementara dapat makwe bacakan surah al-Baqarah sebelum tido.

3 orang nak kena siku for this post

ayat last tu gua tabik sama lu..
kalu buleh, teruskan sampai menimang cahaya mata..
:)

Posted on October 11, 2010 at 11:10 PM  
sri

xhabis2 dgn nak kawin wehhhh... hahahahaha

Posted on October 11, 2010 at 11:28 PM  

han-->insyaallah..gua produk uia oky?jgn risau.

sri-->semua salah hormon!

Posted on October 11, 2010 at 11:36 PM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG