budak baik...jangan gaduh!!

what to do in case of spec patah

By skema jagung on Monday, October 18, 2010

Filed Under:


ape cer kalau dah hujung-hujung sem spec patah?
loan dah nazak.
ade tanggungan sekor lagi kat rumah.
yang bawak datang belajar ni sekian.

tu belum masuk bab makanan mahal jadah.

so,kena la ade penyelesaian.

cara gua?



kasi pita sefolan kat tepi.biar lekat-lekat gitu je.save ongkos.style ke pengelihatan penting?haaa~~









tapi seiring dengan imej cool,gua pakai la mende jadah ni.sekurang-kurangnya pandagan lebih jelas.walaupun mata turn jadi grey.kahkahakah..







ataupun korang boleh bagi je RM2++ kat kedai spec suruh die siapkan benda baru camni.




+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+

celaka!hilang 2 rat gua!

6 orang nak kena siku for this post

nice spec honey..huhu

Posted on October 18, 2010 at 11:39 PM  

no money no honey.

Posted on October 18, 2010 at 11:44 PM  

honey??
aku tersilap baca kot, mungkin mata aku penat melayan nota psaiko

Posted on October 19, 2010 at 1:52 AM  
sri

ahhahaah! teringat kat Sir mahathir kat cfs! dia ikat spect dia pakai getah! hahaha

Posted on October 19, 2010 at 2:17 AM  

han,ko x silap.die tengah gile tu.sila sepak time kelas ungs t.

sri,patut u bgtau awal2..dah melayang 2 rat.arghhh!!

Posted on October 19, 2010 at 1:11 PM  

honey yang aku maksudkan adalah madu yg manis2 tuh.hahahaha

Posted on October 21, 2010 at 5:11 AM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG