budak baik...jangan gaduh!!

salahkan endocrine system gua

By skema jagung on Wednesday, January 19, 2011

Filed Under:

'life is short.so,make it sweet'

dari header blog classmate gua.

gua kalau boleh nak sweet je all the time.

ingat gua budak jalanan ke nak gaduh-gaduh??

mak gua berjaya didik gua dengan sempurna la..

tapi 'role' gua banyak sangat sampai gua punya hormon tak sampai target cell.



*************

***role gua:pelajar,pengguna fesbuk,mencarut kat blog,seni mengata,kaki paw,kaki ponteng,kaki meeting,kaki lepak,kaki bangku,tukang lipat,tukang kata,tukang hentam,.............................dsb...........



***gua ingat nak kurangkan role gua kepada 3 je.anak soleh,pelajar yang mengamalkan ilmu dan hamba yang taat



***gua tulis blog sambil dengar lagu sweet dari blog classmate gua..halussssss je jiwa..

4 orang nak kena siku for this post

insaf, gua nak kembali ke pangkal jalan raya..

Posted on January 19, 2011 at 1:10 AM  

gua ingat dah kena slow hentam orang la.kan?

Posted on January 19, 2011 at 1:12 AM  
Anonymous

hai

Posted on January 19, 2011 at 1:12 AM  

betul cakap lu..
:(
sad..

Posted on January 19, 2011 at 1:17 AM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG