budak baik...jangan gaduh!!

J.K.J.B dan isu-isu sensitif

By skema jagung on Sunday, January 30, 2011

Filed Under:

gua ade seorang kenalan.kenalan tu bermaksud gua kenal nama die walaupun gua tak pasti die kenal nama gua tak.yang gua pasti,segenap pelusuk dunia kenal akan kenalan gua ni.tak kire budak sciences ke, allied ke,pharmacy ke,nursing ke semua kenal.medic????akrab sangat dah dengan kenalan gua ni.klau budak 1st year semua penah sekelas dgn die..ntah-ntah ade yang penah jadi roomate die..

berkaitan dgn roomate,kenalan gua juga kini selangkah didepan untuk menjadi bakal roomate gua.gua sebenarnya tak amik port sangat sape bakal roomate gua.tapi kalau bab roomate yang boleh mempengaruhi masa depan,peribadi dan sosialiti,gua sangat sensitif.sensitif se-sensitif-inner hair cell near the organ of corti.

itu hari,gua punya compartment-mate mula berjinak-jinak untuk berkenalan dengan kenalan gua ni.gua lagi tak amik port sape nak kenal dengan sape.bukan gua bernakkan korang pun.tapi gua jadi sensitif bilaa...






*******************************







JKJB : amin,AWAK balik kampung bila??

amin: aku balik lusa..ko balik kampung bile???

JKJB: SAYA takde kampung.SAYA ade taman je.taman sentul.jadi SAYA tak balik kampung SAYA balik taman.hehehe..lawak kan?

amin: ye..ye...





**************************




gua segera karate tengkuk semua roomate gua smpai patah..gua cincang-cincang mayat semua orang.. buat bebola daging.lepas tu gua makan dengan bakso.lepas tu gua tinju syiling smpai nampak bintang,gua sepak katil jadi kreta sport...,gua tendang pintu jadi makwe cun.lepas tu gua ngorat makwe tu...makwe tu lepas tu bersetuju nak jadi orang rumah gua.






**************************















-budak universiti ade lagi cakap pkai SAYA AWAK dengan member?wth???
-sebagai pelajar audiology,gua amat sensitif dengan bunyi-bunyi berfrekuensi tinggi dan menyakitkan hati seperti suara si JKJB buat lawak.
-lu org penah dengar lawak autar balik taman tak?best kan?lawak kan?
-fakta: setiap ucapan selamat JKJB akan disambut dengan laungan menghalau oleh budak bilik gua.tapi die tak pernah paham.wth???

7 orang nak kena siku for this post

Anonymous

fuk u JKJB...we hate u fuckers

Posted on January 30, 2011 at 3:43 AM  
sang harima (unplugged)

Hai JKJB..

Posted on January 30, 2011 at 8:28 AM  

beragak la kutuk orang...

Posted on January 30, 2011 at 9:58 PM  
Anonymous

JKJB bngsat gi tmpat mat rok duk garu jubo..kotor babi..pah2 wat ckap bsing2..org nk tido xleh..fuk u!! we hate u!! u never meant to understnd people feeling...o0o

Posted on January 31, 2011 at 11:36 AM  

eto-eto...sabar eto..t kita hantar die pg zoo ehh???

Posted on January 31, 2011 at 12:25 PM  
Anonymous

wakaka..sies kotor..bangsat...see this-->http://persatuanpenggunaislammalaysia.blogspot.com/2011/01/emel-pilihan-tourist-attractions-on.html?spref=fb

Posted on January 31, 2011 at 8:25 PM  

maybe dia adalah alien yang tersesat masuk ke muka bumi ni..

Posted on February 1, 2011 at 10:35 PM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG