budak baik...jangan gaduh!!

tahun baru yang aktif,cerah dan berpeluh

By skema jagung on Saturday, January 01, 2011

Filed Under:

1 Januari 2012-Heals' Sport Interbatch Tournament




suasana baru nak cerah.

budak-budak yang datang duk pulun main smpai nak rebah..

yang senior pun nak jugak.tak padan dengan ade bini main takraw smpai tengahari buta.

yang junior skali....ade lah datang..

cukup la kalau nak main congkak double.

yang menang bersorak riang.

yang klah rilek-rilek je..

*********

pulang je gua ke bilik,semua duk bantai lepak-lepak.

tiba-tiba haiwan peliharaan gua pulang.

berpeluh.

baru lepas pulun takraw 3 set sama basketball sampai jadi naib johan.

tiba-tiba........

"hg dah ade nota *&(#$@)! ke??aku takda lagi ni..cmne nak study"


gua segera angkat jari tengah semua tulang empat kerat dalam loker.


***********


belia zaman sekarang memang takut berpeluh ke?


SERUPA GAMPANG

2 orang nak kena siku for this post

Anonymous

saya benci peluh.
peluh busuk

Posted on January 1, 2011 at 8:35 PM  

tapi haritu boxer awak berpeluh..................=.=

Posted on January 1, 2011 at 9:14 PM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG