budak baik...jangan gaduh!!

i am so sorry

By skema jagung on Tuesday, February 01, 2011

Filed Under:

It's okay to eat fish because they don't have any feelings. -kurt cobain

********
because I have feelings and I am trying to avoid being eaten, I hereby apologize to everyone for all the mistakes that I have done.-skema jagung

********

walaupun perbuatan meminta maaf ni dilihat sebagai sesuatu yang mudah dan 'simple',tapi sebenarnya bagi seseorang yang tak jelas baginya sudut kesalahan tersebut akan merasa sedikit janggal.

*************

pape pun,Odie-Odie,sori kalau buat korang sakit hati.gua ni kadang-kadang keras kepala bai!


ni semua salah bdk ni sebab bocorkan rahsia.-->pemecah rahsia

5 orang nak kena siku for this post

awat ni mang?? apa kesalahan yang ko dah buat??

Posted on February 2, 2011 at 1:26 AM  

tak buat salah pn xpe mintak maaf.tibe2 rase bersalah kat semua org..hmmm

Posted on February 2, 2011 at 10:47 AM  

:)
mari kita muhasabah diri..
ko bila nak balik??

Posted on February 2, 2011 at 11:26 AM  

sabtu pagi2 lepas subuh aku tolak.


acah je..


tengok la bile aku rajin aku dtg.lgpun duk rumah x study pun

Posted on February 2, 2011 at 3:56 PM  

tu pasal la aku balik awal.. study la sket2..
skang ni sorang2, dalam bilik ada azim dan si JKJB yang takde bilik tetap..

Posted on February 3, 2011 at 1:47 AM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG