budak baik...jangan gaduh!!

akhibat banyak baca buku

By skema jagung on Wednesday, November 03, 2010

Filed Under:

roomate gua ade sekor ataupun layak dah dipanggil seorang.

kuat baca buku.

cakap letup.

berwawasan.

ade awek.




sembang pasal anatomy pung pang pung pang non stop mcm cik nab gossip.

7 malam dah gua dengar pasal anatomy..

suatu malam,

lepas sembang pasal hypovolemic shock,
bantai tanya gua....

"tulang belakang org panggil ape ek???"













********************

gua dah pesan,time nak exam jgn baca buku.biar fail janji tak gile.

1 orang nak kena siku for this post

hahahaha..
gua saspek kawan lu tu..

banyak sangat makan batu (rock) tu..

Posted on November 3, 2010 at 8:38 PM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG