budak baik...jangan gaduh!!

badan dan besi berani.

By skema jagung on Tuesday, November 16, 2010

Filed Under:

akhir-akhir ni,gua diserang sakit belakang yang 'ringan-ringan'..terbaring atas tilam spring.tak berdaya nak bangun.

ringan tu maknanya boleh makan nasi,tambah 2 hingga 3 kali tapi tak mampu nak basuh pinggan dan bancuh sunquick sendiri.pedih.apekan lagi nak tekan butang off PC.aduhh..payah2..

hanya PC dan kerusi beroda 4 je tau ape gua rasa sekarang.

nak kate insiden dari pulang beraya menunggang honda 'siti',peristiwa tu dah 2 hari berlalu.member gua yang balik sekali aritu siap main bola lagi petang-petang.dengar citer esok siap nak pergi sembahyang raya.

rasanya,bila dikira-kira tahap kekerasan dan kemantapan body,badan gua ni ade besi berani.mungkin.sebab kat hostel,tilam takde spring.gua laju je bangun pagi.siap bersugi dan mandi harus lagi.sekarang kemain lagi payah.

skarang gua masih melekat pada tilam.maaf kalau tak dapat datang jalan beraya.kalau ade daging korban jangan lupe hantar kat rumah gua sikit.

***



gua harap ade awek ade badan besi.boleh lekat-lekat.baru tak bosan cuti.

2 orang nak kena siku for this post

Anonymous

ko kacau siti mane plak tuh.. grr

Posted on November 17, 2010 at 1:43 AM  

paw.i said honda 'siti'.

Posted on November 17, 2010 at 1:47 AM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG