budak baik...jangan gaduh!!

badan dan besi berani-2

By skema jagung on Sunday, November 21, 2010

Filed Under:





hypothesis yang gua buat tepat dah.

badan gua memang ade besi berani.

skarang duk buat hal melekat kat benda ni plak.


menda ni besi.

gua plak melekat kat benda ni.





*****

disebabkan besi yang agak 'otai' ,magnet gua halang dari bawak pegi uia nanti.

besi ni juga menyebabkan gua hilang half dari akaun ASB.shittt!!

gua beli pkai duit sndri neh.gua bukan anakmanja mcm Slipknot.gua garang mcm Justin Bierber!!

4 orang nak kena siku for this post

Anonymous

apasal tangan ko position dia nice sgt?

Posted on November 22, 2010 at 5:19 AM  

sebab gua kesejukan.hahaha

Posted on November 22, 2010 at 9:22 AM  

anakmanje!

Posted on November 22, 2010 at 9:50 AM  

okey fine.lepas ni layan JB n ludachrist je.

Posted on November 22, 2010 at 3:11 PM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG