budak baik...jangan gaduh!!

lorong belakang bilik II

By skema jagung on Thursday, March 17, 2011

Filed Under:

'awok!!umie suruh masuk jumpe opah!' ,jerit siti dari depan muka pintu pagar.lantang dan tegas.


sejak gua tinggal siti kat lorong berhampiran kediaman die,ni kali pertama gua dengar suara langsi macam ni dari mulut seorang makwe.macam ajak gaduh,tapi penuh dengan ciri-ciri wanita.


gua pandang serong dengan muka kerkedut remaja awal 20-an...


pehhh..siti-siti..sejak dua menjak ni ramai pulak nak introdius kat gua...semalam umie, petang yang sama kat daddy...arini opah..esok lusa????cikgu skolah rendah dulu?pengerusi JKKK??

kusut...kusut...

dengan muka kusut gua jalan seret kaki masuk dalam rumah.nasib baik gua seret kaki.kalau gua seret muka,tak ke kusut wajah hensem gua?

masuk je dalam rumah,opah si siti tengah steady layan drama melayu kat tv..gaya steady.


'assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh,margfiratan warahmah ya opah!' ,dengan lancar gua sebut.takde sangkut-sangkut.takde gagap-gagap.semua flow je.

opah pandang gua dengan hairan.muka berkerut-kerut tapi penuh steady.memang gaya paling opah dalam segala opah.


************





'ni ke encik van der wooden?apesal nama omputih,tapi muka melayu?tak putih pun?'



gua jeling syiling.putih bersih.


************




'lancau lu syiling, apesal lu amik warna gua???!!nak kena hempukkkk????!!!'


























will be ended.soon.

1 orang nak kena siku for this post

aku x dpt pick up la... ce ksi flow by flow ko citer.. haha..

Posted on May 28, 2011 at 4:55 PM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG