budak baik...jangan gaduh!!

RIP but dont die.

By skema jagung on Tuesday, March 08, 2011

Filed Under:




sambil-sambil gua tengah buat slide untuk present anatomy pagi nanti, terkenang pulak gua pada sekolah.

pada gua bukan sekadar sekolah.tempat gua makan,belajar,berak,tidur,sakit,bersusah payah,bersenang lenang,berkawan,bermain,berlari...mengenal erti persahabatan..tempat untuk gua berbakti bila smpai waktunya nanti..pendek kata,


'SASER is just not my school..SASER is my second home'


tapi


'semalam kita adalah bekas pelajar kepada sebuah sekolah gemilang,
harini kita adalah bekas pelajar kepada sekolah yang tak wujud...'

RIP SASER.

namamu teratas

walaupun sudah tiada.




gudluck SMS tunku munawir.




*hari ini adalah hari terakhir lagu 'putera harapan' dinyanyikan.sing it loud.even in your heart.



Sekolah Menengah Sains Seremban

Sekolah yang berwawasan

Berbakti penuh cekal

Harapan Nusa Bangsa

Bersemangat waja

Berpadu tenaga

Ilmu dijunjung sepanjang masa


Tingkatkan iman dan takwa

Membentuk generasi mulia

Semua PENGORBANAN di hargai

Semua usaha dicontohi

Pemangkin kemajuan masa hadapan

Memartabatkan Sains Seremban

Memartabatkan Sains Seremban


Kamilah Putra Harapan




in memories....

*menyesal gua takde camera time skolah dulu



gua ade lagi lencana besi ni.



tempat bermain sampai patah riuk



tempat bersahabat


fly sebelum tiba waktunya



belajar pada waktunya


grad tepat pada waktunya




in my heart


in my memory










namamu TERATAS

2 orang nak kena siku for this post

gEe

perghhh SASER. kenal dak budak yg bernama ikmal anak sapini a.k.a ikmal jambu.. kehkehkeh

Posted on March 8, 2011 at 7:04 AM  

jambu kenal la.adik beradik 1 skolah tu...

Posted on March 8, 2011 at 8:28 AM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG