budak baik...jangan gaduh!!

lorong belakang bilik

By skema jagung on Saturday, March 12, 2011

Filed Under:

petang tu gua hantar budak ni balik..

mcm biasa lepas pekena wayang cerita melayu tak seram..ntah mcm mane haritu berlaku sesuatu yang menyebabkan cerita hantu jadi tak seram...

'hantu ni muka lagi bodoh dari selipar gua'-desus gua dalam hati...


selesai sesi cubit mencubit dari cik siti burung murai jadian ,gua memulakan langkah hantar anak orang balik rumah..

'bismillahirrahmanirrahim....vrommmm.....' Honda Siti gua hidupkan.

honda Siti ni bukan calang-calang Siti.nama Siti ni gua sendiri bagi selepas insiden ekzos Siti remuk kena gasak dengan 4WD.masa tu gua sedih teramat sangat sebab baju gua koyak mase jatuh.so,gua namakan si Siti tu Siti..

siti yang gua nak hantar balik ni pun bukan calang-calang siti.siti ni kalau tak dengar die membebel boleh naik demam gua.tapi bila dapat pekena bebel pehhh......nak sedap tambah lagi sedas dua cubit kat kaki.carik rabak bulu kaki gua...silap-silap gua boleh jual cik siti ni gantikan produk mencarik bulu kaki.tapi tak best la nak komersialkan anak orang.

MAK...hmmm..


rintangan demi rintangan gua lalui.segala traffic light gua tempuh dengan sabar.takde satu pun gua langgar lampu merah.semua 'bumper' gua redah dengan perlahan.takut tercampak anak orang.sampai dekat lorong,gua pun tinggal die..puncanya gua nak die belajar menggunakan kaki untuk berjalan.

sampai di lorong belakang bilik gua, mesej sampai..













'awk,umie nak jumpe.'



































mampos gua...
gua ade darah gemuruh la!!











*mungkin ade sambungan

4 orang nak kena siku for this post

dah maju dah abang mamang sekarang...

Posted on March 16, 2011 at 7:47 PM  

woi...kacang dan babi apecer??

Posted on March 16, 2011 at 8:14 PM  

aku dah masak dah 2 2...

Posted on March 18, 2011 at 2:55 PM  

gua harap gua dapat rasa masakan babi tu..tp gua muslim..

Posted on March 19, 2011 at 10:58 AM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG