budak baik...jangan gaduh!!

marah tapi cute

By skema jagung on Saturday, August 07, 2010

Filed Under:

aku cakap die cute

budak-budak lain cakap aku angau.

tak kesah pun angau ke tak.

janji die sangat cute time die menyapa dengan kasar td.

orang lain rasa macam kena marah

tp aku rasa...

oh bidadari~~


tido peluk bantal aku mlm ni..sambil nyanyi lagi Rozzana dendangan Search yang telah disunting lirik tukar nama jadi "^@%!" dalam lubuk hati.


p/s::oh tuhan,cepatkanlah jodohku kalau aku ngan die ade jodoh.hahaha..ma,abang yakin akan dapat 4 flet lepas nikah.seriyes takde autar punye.

3 orang nak kena siku for this post

ameen mudah-mudahan..
tapi..
weh, tak bujang la macam tu..

Posted on August 7, 2010 at 7:08 AM  

x bujang pun xpe..hati ni laraaaa dah ni..

Posted on August 7, 2010 at 9:48 PM  

mat bunga la plak...x ngaku member camni syial...

Posted on August 13, 2010 at 3:46 AM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG