budak baik...jangan gaduh!!

sembang matang dengan bun kaya

By skema jagung on Monday, August 09, 2010

Filed Under:

pagi sebelum hari kematangan sebenar bun pada 8 ogos yg lalu,atau nama penuh beliau 'bun kaya matured',aku ade la sembang2 sikit menguji tahap kematangan beliau di pesbuk.


_____________________________________________________________________________________

Saturday at 11:35am

bun punya status--> ‎"kalau hati ada byk susah aa, mesti mau pegi itu masjid la...hati byk tenang punya kat sana" - Bro. Ridhuan Wong Abdullah



***matang gile...aku test sket.komen2..

______________________________________________________________
aku-->bun malam ni dangdut jum?

bun-->munkar gila ajakan ko.....

aku-->kita serbu dangdut ajak gadis bawah umur tobat...

bun-->ohh...haha.ok gak tu....dah prektis tarian blom.hahah

aku-->which one???dangdut done.bbq done.seksi done.tensi done.tell me which 1...

bun-->tarian taubat? ade ke ahaha



***done.keputusan dibuat
___________________________________________________________________________________


berdasarkan kalkulisi aku,beliau dah berjaya matang dengan sopan dan terdidik.

tambahan pula ramai gadis dah wish birthday kat ko bun..aku bagi 3.8 pointer kat ko.




eh medic xde pointer.aku bagi ko PASSSSS bun!

3 orang nak kena siku for this post

hahaha
tq tq
aku mmg dah matang skg ni...aku pun tgh cuba adapt dgn kematangan aku yg terbaru ni...

Posted on August 9, 2010 at 6:43 AM  

bun..disebabkan ko dah matang la ni..aku dah bersedia nak bagi hadiah birthday kat ko..walaupun dah lambat...amacam bun???

Posted on August 10, 2010 at 1:18 AM  

aku orite je....

Posted on August 10, 2010 at 5:55 AM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG