budak baik...jangan gaduh!!

pikir-pikir

By skema jagung on Thursday, August 19, 2010

Filed Under:

ini bulan,aku punya post dah mencecah bilangan luar biasa dari yang sepatutnya seorang student normal buat.komen tak payah cerita la.macam beruang kutub beranak kembar kat kutub utara.tp banyak yang selekeh la dari yang membina.maklum la.gua punya fizikal dan mental dah jadi target untuk orang yang tak puas hati lepaskan perasaan.


tp skarang ni jarang la plak ade komen-komen camtu.



aku pikir-pikir mebi orang yang tak puas ati sound aku tengah study balik kitab suci al-Quran dan Perlembagaan Malaysia sebelum bg hujah yang kurang teguh tu.

elok la tu.orang kata banyak membaca luas pengetahuan.jauh berjalan luas permandangan.betul dok??

tapi aku still duk gelak lg malam-malam sampai meleret ke sahur bila ingat 1 komen yang sound aku punya darjat manusia ni rendah sbb aku kuat sound orang ngan aku tak hensem???ni kalau ustaz Ali mengajar fardhu ain tau bertapa songsangnya pikiran budak tu mesti mengucap panjang.




alamat balik lambat la kelas budak tu hari jumaat.kekekeke..



*skarang gua tengah kaji buku 'Guidline book Fardhu Ain' serentak dgn 'Dilemma Melayu Islam'.pikir-pikir mane tau ade yang nak cari point gaduh masuk hal agama,kemanusiaan dan sosiopolitik,lak tak payah gua pg ulang alik bilik budak nursing ngan sebok-sebok kat bilik Han Drifter kita;)

7 orang nak kena siku for this post

wuyoooooooooooooooo, stdy fardhu ain ~

Posted on August 19, 2010 at 9:36 AM  

hahhahaa..segan la i seha u komen2 ade wuyoooo..len kali letak 'wallaweyyy' je~

Posted on August 19, 2010 at 9:46 AM  

oh ok.
abaikn komen ak di atas tu.

'WALLAWEYYY'

Posted on August 19, 2010 at 10:39 AM  

dats better.wallaweeyy~

Posted on August 19, 2010 at 10:46 AM  
Anonymous

like ur blog :)

Posted on August 21, 2010 at 9:33 AM  
Anonymous

bleh x aq hentak pale ko mang?? hahaha

Posted on September 8, 2010 at 10:01 PM  

sape tu cuba hentak dari belakang??

Posted on September 8, 2010 at 10:09 PM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG