budak baik...jangan gaduh!!

okey kali ni gua betul-betul terharu

By skema jagung on Tuesday, August 31, 2010

Filed Under:


happy birthday maman.
patut eja "Mamang" la..bru true kemaman,terengganu




oky ni ade la unsur syahdu.


apekes tak syahdu ini mcm celeb.siap ade keropok goreng,kek coklat chips Luqman senior dietetic 2nd year masak,sate-sate dari Bukit Istana,air soya kotak,sama sahabat-sahabat wish birthday walaupun terlambat 11 jam,laicikang,kek coklat 'resepi rahsia' dan hadiah dari celcom.

-tq kawan-kawan sebab sudi sambut birthday gua.
-tq pada senior merangkap naqib quaranic circle gua sebab support kek coklat cool gile.
-tq bunyamin dan rakan beli hadiah kek 'resepi rahsia' kat gua
-tq budak-budak yang datang makan sate-sate gua.
-tq budak-budak CFS yg lepak kuantan
-tq all yang wish gua samada dari msg,email,facebook,mms,video call,YM,skype dan ape cara skali pun.


gua ingat tahun depan nak ajak sister skali pg makan sate.amacam?

ape???tak bujang?

gua kan dah matang??

9 orang nak kena siku for this post

macam terasa je lambat 11 jam tu.haha..

btw. heppy bufday mamangggg!!!

jeles dpt kek seyhhh!!!

Posted on August 31, 2010 at 5:03 AM  

waaaa..hepi belated bday~!!^__^

Posted on August 31, 2010 at 6:22 AM  

zuk-->elok la anti terasa.gua tunggu hadiah x sampai gak.apecerrr????

zai-->hah.ni lagi la.lambat 36jam.adiah plss~

Posted on August 31, 2010 at 10:21 AM  

laa.awat tak tau besday ko ni...
hehe

btw. hepi besdaya mamang! :)

taun dpn blnj aku plak ekk... hii ^_^

Posted on August 31, 2010 at 11:01 AM  

weh.ak tataw pn bsday mu bler. hehe
btw happy 20th ^^
moge cepat matang cam ak. hua hua ;D

taun nue la ajk sister mkn sate. cett. bru gmpak weh

Posted on August 31, 2010 at 11:39 AM  

hadiah??
tunggu mg kawen ngan dia dulu ar..

aku bg double..huhu

Posted on August 31, 2010 at 11:42 AM  

seha-->oh trimas2.tahun bila mau ajak?taun kawin?doakan la biar cepat.yaww~

zuk-->die x bg respon kut.maknanya xdok la hadiah aku????tp birthday aku kan..bukan birthday die

Posted on August 31, 2010 at 12:06 PM  

wohoaa. Amin.
moga 'dia' bg rspond cpat spaya ak cpat bley mkn nsi mnyak bro audio. hooho

Posted on September 1, 2010 at 5:35 AM  

seha-->aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!bce doa panjang aku lpas terawih mlm ni~

Posted on September 1, 2010 at 7:46 PM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG