budak baik...jangan gaduh!!

output kelas anatomy

By skema jagung on Wednesday, August 04, 2010

Filed Under:

semenjak dua menjak ni badan aku rasa lain macam sket.

nk kate demam macam bukan.selera makan makin kuat.kadang2 sampai 5-6 kali shari aku makan.tido pun makin lena.kalau kelas cikgu Chow tu tak payah cerita la lenanya bagai atas tilam air.kalau kat bilik dah mengalahkan hahahazwan koma.gas beracun yang aku beli sejak 2 tahun lalu dah pun jarang berusik.cuma sindrom online sampai lebam je takde perubahan.kuat termenung pun makin kerap gok.kalau ma aku tengok ni memang suruh pegi klinik dah ni.orang kata macam dah buang tebiat.oh ya,aku baru je reka beberapa tarian baru halis cetusan idea saudara Bunyamin(MD).nampak gayanya betis aku akan sentiasa lenguh sebab time hati bercelaru ni aku kuat menari tarian pelik.


dari diagnosis kendiri yang aku buat depan cermin bilik air petang tadi aku rasa aku dah terkena virus mahu cepat jodoh atau nama singkat oarang melayu lain bagi "miang".

ni semua bermula pada minggu pertama aku masuk kelas la ni.bila dah blajar stail baru ni,ade la sekidit rasa kurang selesa dan kurang tumpuan atau dengan kata mudah bosan.mula la duk usha-usha sisters mana tau ade yang berkenan di mata.di hati kita kira belakang.yang penting sedap dipandang dulu.alahh..tak payah nak buat-buat baik.semua orang pun gitu.lagi-lagi saudari-saudari.ye dok??

oakley.eh,tu nama sunglass aku.sejak duk sini rajin plak pakai sunglass.almaklum naik motor ni silau.

okey,saudari pertama yang dipandang time kelas anatomy ialah....rasanya x payah nak cakap la namanya.pehhh..kuat makan.dah nama budak diet.banyak bunyi.bajet hot.automatik masuk recycle bin.aku ni kan budak audio.mane bleh bising2.


saudari kedua.wow!macam pemalu.makan jugak time kelas.oh ya.aku terfikir dak berniaga kerepek zaim untuk kelas anatomy ni sebab dari teropongan aku sisters ni kuat makan.boleh juga aku menjana pendapatan ni.berbalik kepada sister ke-dua ni.pemalu la sangat.skali pandang orang macam pandang kuih lapis.nak makan terus tanpa asingkan lapisan demi lapisan.yang ni pun KIV dulu mane tau dah tahun akhir tak kawin lagi bleh masuk minang.



saudari ketiga.tak la nampak sangat dari jauh.mungkin faktor ketinggian menghalang pengelihatan aku.bukan aku bantut.budak tu la.bonsai kata halusnya.ishh..oky tu oky dah.tapi macam ade tak kena.usha dekat sket.YA RABBI!!!mata hijau.dismiss!!!aku xmau anak aku ade mata berkulat...haha..


haaa..ni jeng-jeng ni..saudari ke empat.dari jauh.nampak la tuannya.dari dekat,segan nak pandang.hahaha...dah-dah..segan lak nak citer.baru-baru ni cek kertas kehadiran baru tau nama.hahaha...



segan dah ni..




semoga kita semua panjang umur murah rezeki bertemu jodoh.kekeke...dah abis dah.kekeke...=P

6 orang nak kena siku for this post

siapakah gerangan cik saudari yang ke empat tu??
adakah dia jodoh untuk anda??

Posted on August 4, 2010 at 7:02 AM  

saya harap.nama rahsia.
F/20/single.hahhaa

Posted on August 4, 2010 at 12:06 PM  
Anonymous

mcm knl kot saudari ketiga tue. die femes x?

Posted on August 4, 2010 at 12:20 PM  

yg sgt obvious saudari ketiga..
saudari pertama mcm bleh agak..

btw,4 je kee list..xcukup nie..

Posted on August 4, 2010 at 12:27 PM  

kenapa yang ketiga menjadi kontroversi?
ape salah sedari kita yg ketiga ek?

zuk-->4 jela list.aku bukan jenis suka pasang spare part

Posted on August 4, 2010 at 1:44 PM  

hahahaha..
aku dah buleh agak sape yang ketiga tuh..

cukup2 la 4..
kalau 1 tak kena, buang satu, tambah satu lagi..

Posted on August 4, 2010 at 2:46 PM  

Post a Comment

Sponsors


I made this widget at MyFlashFetish.com.

mari beli mee bandung

REMPAH SEGERA MEE BANDUNG